Någe helt nytt!

I måndags mötte jag Josefine (brosans flickvän) vid City för att sen äta på Viet Dragon. Gissa vad jag skulle äta för första gången :P
Jo Sushi!!! Gaahhh
Var faktiskt lite nervös tänk om jag blir sjuk hehe men de var riktigt gött faktiskt eller ahh inte allt men de mesta :P Så om ni tycker de ser gott ut eller vill testa de så gör de! =) Å de första jag tänkte på när de kom ut med de där rullarna å de andra sorterna :P detta blir man väl inte mätt på men de ni jag beställde 8 bitar å jag åt 6 å en halv :P man blev faktiskt mätt. :P





Ah å idag (tisdag) köpte jag en klänning på gina.. En svart partyklänning :P men vågar man sätta på sig den haha Får höra med mina kära vänner sen när de e dags för party. :P För smakråd...
Nee nu får jag nog säga god natt <3

Dagens låt: Never Alone Always Alone - Takida


Hetingen för dagen:
   Håller ni inte med??? ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

inge fel på den mannen!! :)

2010-09-02 @ 10:05:07
URL: http://jeaanettee.blogg.se/
Postat av: mee myself

eller hur!! ;P

2010-09-02 @ 12:42:13
Postat av: Becka

Sushi är supergott. Så nästa gång du är i Örebro, gå till East-West vid slottet :D goaste sushin!

2010-09-20 @ 12:43:52
URL: http://beckasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0