En extra lång helg....

Jobbade hela helgen men på Söndag var jag ledig för då var de dags att åka buss i några timmar till Stockholm för att sen boarda den stora båten. =P Å de som var ännu skönare var att jag e tre ledig denna vecka asså ledig måndag tisdag onsdag =D så då behövde jag inte ta ledigt. Å på Torsdag börjar jag klockan 2 så de var också rätt så sköönt :P

Jag åkte till Tallin I söndags å kom hem idag runt 3 där :P Köpte en hel del sprit faktiskt hehe ;P så nu slipper jag gå te systemet nästa gång de blir ferre. :P




 I gamla stan i Tallin så finns det en lång väg med bara sånna här fina blommor.

Sen helt plötsligt fick jag syn på denna lokal ;)


Ne nu ska jag kolla på UGGLA!!!!! =D

Puusss å kraam på er <3

Kommentarer
Postat av: martina

hahahah skräll att du lyckas finna en pervo-shop emma ! allt bra annars eller ? :)

2010-08-17 @ 21:07:50
Postat av: mee myself

HaHA i know :P Jorå de e bra här. Själv då? =)

2010-08-18 @ 11:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0