Jaa vad säger man....

Välj vänner som ger Energi än att ta energi!! Vad de nån som sa.. Samt Vänner e som änglar på Jorden! Å jag tycker de stämmer.
Jag e väldigt glad över att jag har många bra,omtänksamma å snälla vänner. Hade inte dem funnits där när man behöver dem som mest så vet jag inte vad som skulle hända.... <3
Ah livet känns sådär just nu de händer så himla mkt nu å de mesta e väl negativt :( men också mycket positivt med mina vänner =) <3 Vill inte gå in på detalj vad som händer (negativt) men de e inge roligt iaf.. Vet liksom inte hur de kommer att gå å jag tänker bara på en sak.... :'(


Ne nu till nåt som e roligare... På fredag blire PARTY!!! Det är 80-talstema på statt. =) Å på onsdag blire Örebro med brudarna =) så de händer en hel del i mitt liv faktiskt hehe :P Men de får nog blir lugnt denna vecka ingen träning iaf för jag har sträckt lårmuskeln, rejält kan jag säga så nu äter jag min medicin samt värk tabletter så man kan få någon sömn... Kan knappt gå normalt ju ser helt fucked up ut när jag går haha

Ja just de lovade mera bilder på mig martina å Janet å här kommer de... :P





















Ne nu måste jag sova e trött =) natti natti
Pusss <3


Kommentarer
Postat av: jeanette

hahha, va i helvete håller jag på med? hahhaa!!

2010-04-27 @ 11:23:37
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/
Postat av: Erica

Fina ni är allihop :) <3

2010-04-27 @ 11:40:37
Postat av: myself (emma)

haha jag vet inte Jeanette men ni var runda om fötterna båda två eller ahh alla tre var ju de :P hehe åh så ska de bli på fredag också :D

2010-04-27 @ 15:59:19
Postat av: martina

mer oss åt folket :D haha världen behöver föer som oss och mindre psykopater :D

2010-04-27 @ 17:57:19
Postat av: martina

fler* ska det stå inte föer :P

2010-04-27 @ 17:58:45
Postat av: jeanette

hahahahah!! vilken jävla bra kommentar martinis!! ;)

2010-04-28 @ 19:06:08
Postat av: martina

hahaha man tackar man tackar :) man vet aldrig vad för psyhcon man har i sin närhet, pass er, kanske har ni också ett mongo under sängen !

2010-04-28 @ 20:57:56
Postat av: Becka

det suger att jag måste jobba på valborg :O vill ju med er ut!

2010-04-29 @ 08:19:18
URL: http://beckasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0