=D

Nu har man kommit hem från bion. Filmen var JÄTTE BRA!!! =D Om ni inte sett den så se den. Den e verkligen värt pengarna kan jag lova. Om ni tycker om sånna filmer vill säga ;) hehe Å så måste du ha sett ettan också :P
Filmen heter Iron Man 2 å den handlar om Tony Stark ( Robert Downey JR ) som e sonen till ett tekniskt geni. Hans föräldrar dog i en bilolycka å han ärver hans far företag Stark Industris
Se båda filmerna så fattar ni sen vad jag har skrivit nu haha ;P

Filmer som jag vill se:
Robin Hood, som spelas av självaste Russel Crowe, som har bio premiär i Sverige 12 maj =)
Eclipse, e fortsättningen efter New Monn samt Twilight, den har premiär 30 juni =)
Resident Evil 4, premiär 24 september =)
Sex And The City 2, premiär 28 maj =)

 ah många =)

ne nu blire tv:n en stund sen dags att sova för imorn e de party!!!! =)

puss <3 natti natii




Kommentarer
Postat av: martina

paaaaaaaarrrrtttttyyyyyy ooooonnnnn !!!!

2010-04-30 @ 09:03:15
Postat av: Erica

jag vill med se sex and the city 2 :D

å idag är det party till max :D

pusssss <3

2010-04-30 @ 16:36:59
Postat av: martina

EMMA NU ÄR DU DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA !! SKÄRPNING; JAG FÖLJER DITT LIV MED SPÄNNING YOU KNOW :) loove !

2010-05-10 @ 21:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0