Helgen! =P

Helgen har vart underbar =D börjades i fredags först så kom Jeanette å Martina hit å vi fika sen kom vi på oss själva att de ända vi hade käkat innan var typ en smörgås bara haha Sen senare typ vid 5 så kom Jenny E å Anton å hämtade mig för vi skulle på tivolit här i stan. Det var roligt att se barnens glada miner, jag köpte min efterlängtade sockervadd :P mums . Sen ännu lite senare hehe så blev de party :D med de bästa hehe Jenny C å Sussane :D gud vad kul jag hade de. Först var vi hemma hos Jenny sen gick vi vidare till Woodys =) de var också super kul. Det får de bli fler gånger :D Lördag blev en hemma kväll med mamma men innan de så åkte jag upp till baggängens vårdcentral för att se om jag hade UVI å de hade jag haha så äter man antibiotika i 5 dagar. Söndag e som sagt slappar dag å de var de verkligen hehe senare på eftermiddagen så åkte vi till farmor för att fika. =) Å just nu sitter jag här med morötter å gurka som jag doppar i dipp :P mums ne nu blire lite tv kanske en film sen blire sängen.

Puss Å Gonajt!! <3


Ja just de mer bilder kommer på oss (martina,janet å jag) samt nya...

Kommentarer
Postat av: jeanette

jaa! flera bilder!! :D

2010-04-19 @ 08:03:27
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/
Postat av: martina

fleeeer bilder åt folket !

2010-04-21 @ 08:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0