1 månad!!!

De e nu exakt en månad kvar till Julafton!! Shiit!!! Å jag har inte äns börjat med mina klappar eller jo lite men jag e inte halvvägs. :/ haha Men de e inte lätt när man e timmis bara. Ne idag e jag faktiskt ledig har typ jobbat åtta dagar i rad nu. :P Så idag ska jag nog gosa med min lilla vovve. =)  I helgen blir de mysfaktor hihi Imorn fredag så ska jag äta ute med mormor,mamma å en kompis till mormor. På lördag blir de att åka in till Karlstad för att kolla på hockey. =) De blir en super bra helg enligt mig. =) Sen blir de nog att skjutsa på folk också hihi :P

Ne nu ska jag kolla på tv lite stund sen kanske ta tag i mitt rum haha :P Vi får se jag har ju hela dagen på mig. =)



  Min lilla bebis. <3



Dagens låt: Ni kommer bli chockade men de e bara för att jag lyssnat på den på tv nu för reklam för en film.

Eminem- Till I collapse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0