Tuesday!!

Yes it is!!!!

Idag så vakna jag halv 9 gjorde mig i ordning för klockan 12 skulle jag möta Jeanette utanför hennes jobb för att ta en fika/lunch at the City. :P Tog bussen som gick halv 12 å så var jag framme redan vid kvart i haha :P Ah men vi gick runt lite på stan först sen vidare te Bagarns :P Sen gick vi vidare för Jeanette hade ett möte. Ett lyckat möte hehe :P

God nyhet. Vi ska jobba på samma Avdelning i sommar!!!! :D Gud så roligt vi kommer ha de :D
Längtar redan!!! :P

Sen gick vi hem te mig.. Kollade på filmer, käkade lite mat, bakade chokladbollar :P samt tog en tripp te elgiganten/ÖoB hehe :P Sen lite mera film haha ah en toppen dag/kväll helt enkelt. <3

Imorn blire lite slappar dag tror jag. Om inte jobbet ringer då hehe :P Ne men har inget för mig förrän klockan 16. För då ska jag vara barnvakt åt mina kusiner Hanna å Emelie. =D De blir väl de vanliga när jag e barnvakt hehe spela Kinect :P De e så himla roligt :) vi brukar köra Zumba eller dansa haha så himla roligt!

Ah ne nu ska jag kolla klart på BB så vi höres!

Pössss <3


En jätte bra låt hitta jag på spotify! : Coconut tree med Nicole Scherzinger,Mohombi


Dagens heting:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0