Tjohoo alla glada!

Ja nu var de länge sen jag skrev här haha men de har väl inte hänt så mkt i mitt liv haha men tänkte skriva lite om helgen som vart å vad som händer i veckan å så.


Ja helgen började redan i torsdag :P Då åkte jag å lillebror Fredrik till Göteborg. För på Fredagen skulle vi på Mustasch! =) Han fick de i julklapp plus födelsedags present av mig. Vilken snäll storasyster han har va!? hehe
Vi kom fram 16,40 å de var på´t på en gång. ;) Drack lite bärs innan vi gick vidare till Rockbaren. :D Jag verkligen trivs där haha men de förstår väl ni som känner mig :P Ah å jag hade verkligen inte tänkt mig att bli så himla onykter men jädrans asså dagen efter så mådde man väl inte så himla bra. Jag kunde inte äta eller dricka vatten men till slut var jag tvungen att ge med mig för annars vette fan vad som hade hänt om jag fortsatt druckit på kvällen å inte ätit något. haha Ah jag fick nya vänner samt träffa en kändis. :D Som blev en riktigt bra vän. Jätte snäll var han. Han e bassist i Arch Enemy men de e inte så kända här i Sverige som dem e i Japan å Tyskland å någon annanstans. Men de var riktigt rolig helg. Mustasch var helt suveräna! =D
Ah en helt enkel sjuukt bra å rolig tripp. :D


Här e Lillebror Petter (Basisten i Arch Enemy) å Jag


Nu till helgen e de blandade känslor först på fredagen blire begravning :'( men på lördagen blire lite mera party hehe 20 års fest står på schemat. =)


Ne nu ska jag kolla klart på Familjen Annorlunda. =D

Puss å hej alla rocker!!! <3



 Åhh vill ha sol nu!! Vill ha sommar!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

mm! en uppdatering har vi ju väntat på! nu hoppas jag attd et fortsätter i samma anda!

2011-03-14 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0