Hallå där kött å blåbär!!!

Japp snart ny vecka med nya utmaningar haha :P
Jag har jobbat litte i veckan som varit =D Mycket roligt å trevligt. =) Jag trivs så himla bra på mitt jobb. Man blir så glad =) Å imorn e de dags för mera jobb =) 7-14,30

Ja veckan som helhet har varit intressant å rolig! =D Jag har varit barnvakt, jobbat å umgåtts med min kära älskade vän Jeanette. =D Igår så gjorde hon frukost till mig å henne :D Så himla söt e hon. =) Eftersom vi bor så nära varann nu så gick jag dit med morgonrock å allt haha nerrå men nästan ;) Så nu idag så ska vi på bio också =D The fighter ska vi se. Den har fått bra recensioner så jag hoppas att den e bra :D Men de tror jag ;)  Jag e fortfarande lite sjuk men de börjar gå över nu! (håller fingrarna i kors) bara lite torrhosta kvar men de fär väl la gå :P

Just nu sitter jag med en kaffe kopp i handen å lyssnar på musik =) De tur jag har min musik ibland asså! Utan musiken ingen Emma typ hehe :P Men de e ju sån musik som inte så många tycker om då haha men i mina öron så e de helt perfa!

Ne dags å göra sig iordning måste in i duschen å sånt :P

Ha de gött allihopa!!!

Massor av Kärlek till er alla!!! <3 <3 <3 <3



 Jag å Jeanette på Hennes 20  årsdag!!

 Lillebror, Petter å Jag i GBG för någon helg sen :D Så jäkla roligt!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

hahah sött! eler inte, hemskt kort! :P

2011-03-28 @ 17:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0