Bläää

Usch vill inte vara sjuk!! Har knappt sovit något inatt pga min hals. Har så ont att jag inte kan svälja plus att jag e förkyld på de. Jätte roligt. NOT!!! Hostar som bara den. Imorse när jag vakna så kunde jag knappt prata trodde jag hade tappat min röst men efter lite te så kom rösten igång igen men kanske inte lika starkt som vanligt.
Idag så var jag å Jeanette till bemanningen för de ska ha något nytt system för oss när vi får jobb. Vi fick skjuts dit sen direkt te maxi för att handla lite. :P Vi gick därifrån å hem å när man e sjuk jaa ni vet vi fick stanna lite för att jag typ inte kunde andas. haha Sen fick jag kramp i hjärtat typ. Gjorde så jäkla ont i bröstet nån som typ högg en kniv eller nåt. Så när jag kom hem så la jag mig i soffan på en gång haha så här ligger jag nu i soffan ;) å kollar på hockey men jag väntar på att klockan ska slå nio för då e de GREY´S ANATOMY!!!!  :P

Kommentarer
Postat av: Becka

Men usch så jobbigt :( du får krya på dig :)

2011-03-19 @ 15:43:32
URL: http://beckasays.blogg.se/
Postat av: mee myself

Ah så där förkyld så man knappt kan andas hehe men de e nog på bättringsvägen tror jag å hoppas jag =)

2011-03-22 @ 11:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0