KÖRKORT!!!!!

Ja som de står i rubriken så har jag Emma äntligen klarat alla j*kla tester så nu har denna donna KÖRKORT!!!

Jag blev så himla glad när de stod GODKÄND med grön text på teoriprovet i fredags så jag fick tårar i ögonen. Fick så himla bråttom ut till mamma å pappa. Så jag små sprang ut till hissen för att åka ner till dem å säga att nu har jag körkort. Men de var så himla roligt för dem satt å vänta där uppe vid receptionen haha så båda trodde först att jag kugga haha för jag var tydligen röd i ansiktet ahh plus att tårar rann nerför kinden. Pappa kom ut först till hissen där jag stod å vänta å fråga hur gick de? Jag kunde inte säga något utan de blev tumme upp å då började vi typ tjuta ikapp haha sen kom mamma ut å då stod pappa å krama mig. Mamma bara klarade hon de inte.? Pappa bara JOOOO de gjorde hon!!! Å då började mamma tjuta också haha å så blev de en gruppkram på de. :D Jag var i chock haha efter att ha kämpat så, så var de äntligen klart! =) Ringde till trafikskolan också haha de samtalet var riktigt kul å pinsamt haha var fortfarande i chock men Gunilla förstod de men hon blev så himla glad för mig så till veckan ska jag åka ner till körskolan med en tacktårta! :D För all hjälp å stöd. :D

Jaa den helg blev lyckad. :D Fyllde 21 i Onsdags å i Fredags fick jag körkort!! :D Så denna helg har de faktiskt blivit lite körning :P

Igår var vi på bio: Jag, Jeanette, Lillebor å Lisa. I örebro!! haha körde dit å de gick jätte bra! :D Tyckte jag iaf haha Ah nee nu ska jag käka lite sen blire nog en film sen blire läggdags för imorn e de jobb igen måndag-torsdag kväll,dag,kväll,dag ganska gött faktiskt. :D å sen ledig fredag-söndag igen. :P

Pusss <3 <3 <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0