Helgen!

I fredags började dagen inte som jag hade tänkt mig.. Vaknade med världens migrän :/ inge kul usch men blev bättre efter att ha vilat ifred å tagit lite piller haha :P Sen blev de hem till Jeanette för att kolla på skräckis med Martina å Niklas. Shiit vad vi skrek hha skit äcklig film asså. Psalm 21 hette den. Men innan filmen så smakade vi på cheesecaken som jag å Jeanette gjorde dagen innan, den blev jätte god. :P
Sen blev de hem för att sova för lördagen så blev de Boda Borg med tjejorna. Ah de blev en lyckad dag/kväll. :P Många skratt fick vi haha Sen efter Boda så blev de att käka ute på Katrinedalskrogen :P Mmm såå himla gott med schnitzel haha :P
Söndag blev verkligen en vilo dag, Massor av blåmärken å lite träningsvärk efter boda borg haha Åh nu sitter jag här i pausen å skriver för just nu kollar jag på SOLSIDAN!!! :D




Dagens låt eller kanske veckan låt till å med : I fucking hate you!  Famous by Godsmack http://www.youtube.com/watch?v=dRI__NQv8Bk


Every fucking bullshit lie
It only makes me want to break you
You pull med down
And you crucify my name
You make me insane
It´s broken now
Don´t ever look my way
Don´t even think i´m playin'
Cause I fucking hate you
You´re such a liar
And I love to hate you
You´re all the same to me
When you repetedly
Take advantage of me
The only thought I get of you sickens me
And everbody knows your fake
You´re everything I fucking hate
And i´m everything taht you could nerver be.




Kommentarer
Postat av: Becka

Det får bli flera turer till Boda :D

2011-02-17 @ 14:53:11
URL: http://beckasays.blogg.se/
Postat av: jeanette

update please! ;)

2011-03-14 @ 12:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0