Long time ago!

For sure!!! De var verkligen long time ago. Sen jag skrev här. Men de har varit mycket i luften dem senaste månaderna. Jobbat i hela nio veckor i sommar å sen nu har jag jobbat en å halv vecka på JIHÅ igen. Sen har jag skaffat hundvalp som inte mår så bra just nu. :/ Men försöker ha humöret uppe. Jag hinner inte så mkt just nu men så får de vara ett tag. Så länge jag jobbar kommer de vara så tyvärr. E helt slut efter jobbet å sen när man slutat åker jag direkt hem till min bebis. :) Han ska ju ha min uppmärksamhet också. :P Å de e klart han får de mitt lilla hjärta! <3

 Här e en bild på Sudden!
Han smakar på pappa glass på max hehe. Han pep så himla mkt så till slut fick han smaka haha :P

Han e så himla go. <3


Håller på å planerar hösten litte. Min morbror fyller jämt så de kommer bli ett stort kalas. Sen ska vi se MACHINE FUCKING HEAD!! Dem spelar i stockholm de ska bli riktigt roligt! :P Tror de var i november sen vet jag inte hur länge jag e på JIHÅ. Kan bli nån månad till eller nån vecka eller månader jag har ingen aning, de beror helt på hur mkt de har å göra. =) Men jag e glad att jag har jobb nu för när lönen kommer så ska de sparas för nu vill jag flytta hemifrån å starta mitt liv. :P Vi får se vad hösten har att erbjuda. =)

Ah har samma musik smak som förut haha som vissa inte tror e sant men tyvärr så tkr denna donna om hårdrock, metal!! :P
Metallica e ett favvo band. Men de finns många rockgrupper jag lyssnar på. :P
Ne nu ska jag fortsätta titta på min serie.
Ha de gött igelkött!!

Pussss å kraaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0