Rubrik??? =)

Jaa helgen började redan i torsdag klockan 11 =D
Åkte bil in till KArlstad sen buss ner till Göteborg. Resan tog 4 timmar å 25 minuter. Den var försenad vi skulle ha varit framme klockan 16,50 men vi var framme vid halv 6 typ. De roliga börjades på en gång vi drog till Frankes (en resturang/pub) där käka vi samt så fick jag mina lakrisal :P mmm mumma!!! 

Fredag då var de dags!! Raubtier å Rammstein stod på schemat!!! =) Det var så jäkla bra!!! =D Det var en super duper bra dag!!!! =D Som tog slut vid halv 4 på natten :P

Lördag jaa då var man påt igen :P

Ah som sagt helgen var skit bra!!!
Orkar inte skriva någe mer... imorn e de midsommar de ska bli roligt :P Å på onsdag blire onsdagsklubben wohoo samt så e de snart B-day for me!!!!! =D Några dagar innan e de party!!!! :P

Ne nu blire tv:n en stund! =D

Jo idag så hade jag Martina å Jeanette picnic vid näset :P de var super mysigt.. :D  Förutom att fåglarna skrämde skiten ur mig typ haha :P

<3<3<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0