Systemålder hell yeah!!!

20 år e man nu då hehe eller ah i tre hela dagar har jag varit de!!! =D Woopoooop

I lördags firades jag av mina underbara vänner! =D It's was lovley!!! <3

Denna vecka har jag jobbat mån-tors åhh tur man e ledig denna helg för de behövde verkligen jag annars skulle jag nog gå in i väggen.... :/ men men

Fredagen den 13 juli för tjugo år sen föddes en flicka som fick namnet Emma Majvor Birgitta Fors =D




I tisdags blev hon 20 hela år!!! Å nu e hon så stor att hon får gå på systemet!!!!!

 Åh så här glad blev hon hahah



































Kommentarer
Postat av: martina

STORT grattis emma !! hade tyvärr inga pengar på mobilen den rätta dagen så jag får säga grattis i efterskorre ! :) hoppas du hade en underbar dag ! <3<3

2010-07-18 @ 21:26:38
Postat av: mee myself

Taack så mkt !!!! =D Jag hade en toppen dag :P <3<3<3

2010-07-23 @ 19:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0