=)

Har inte skrivit så mkt här nu såg jag så tänkte uppdatera lite.. =)

Har fått jobba från torsdag till söndag nu de har gått magsjuka på jobbet båda på vårdtagarna samt personalen så de man typ gick å tänkte på var att sprita händerna hela tiden haha så mina händer e helt torra nu efter helgens spritande hehe =)

Jo.. jag å Jeanette har sovit i min brors lägenhet i helgen de gick riktigt bra.. haha vi var typ som ett gift par.. =) fast inte de där med att bråka utan att när jag slutade så var maten klar när jag kom till lägenheten hehe <3

Å nu ska vi sova där i en vecka =) ska bli riktigt roligt.

Denna vecka e jag barnvakt eller ja i igår va jag de å idag å imorn ska jag vara de.. sen får vi se om de blir på torsdag å fredag óckså.. mina kusiner e så himla goa å roliga.. Vi satt i bilen å skulle hämta Emelie på skolan så åkte vi förbi Sibylla å då säger Hanna : - Pappa vi måste köpa hamburgare med grädde snart.
Jag å Per kollar på varann å sen började jag skratta för jag tyckte de lät så konstigt haha men sen kom vi på vad Hanna menade, Hon ville köpa semlor :P haha Man skrattar nästan hela tiden när man e barnvakt åt dem =)


Just nu sitter jag framför tv:n å kollar på Handbollen =) med morötter å dipp mm mums :P

Tog en bild när vi skulle käka glass igår =) Liknar ett hjärta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0