Onsdag 18 nov.

Idag var jag på barnmott. å tog vaccinsprutan eftersom jag e i riskgruppen men innan hade jag bestämt mig för att inte ta den hehe men nu blev de så att jag gjorde de istället. =) Det som oroar mig nu e alla symtom man får efteråt =/  Ah vi får väl se vad jag får för symtom sen.. hehe

Idag e de ju onsdag å de betyder... GREY's ANATOMY!!!!! yeaah =) älskar den serien.

Ah de e de jag har gjort ida å imorn e de torsdag å då blire kanske barnvakt beroende på hur jag mår.. å Janet ska vara med då :D

 Var bara tvungen att lägga upp bild på mig å Janet! =) såå snygga!!!

Aja ha de gött puss å kram <3

Kommentarer
Postat av: jeanette

hahahha! dä va skojj! en promenad i regnet blev dä ju mä:) men du vi får höras ang. veckan ocjså:) pussss <3

2009-11-21 @ 13:40:37
URL: http://jeaanetteee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0